Regulamin obiektu – ABJ SPORT

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem/Zarządzającym obiektem (hali) jest: ABJ electric Sp. z o.o., 32-700 Bochnia, ul. Partyzantów 17B. Miejscem gier są obiekty sportowe przy ul. Na Buczków 3, Bochnia.
  2. W trakcie korzystania z obiektów sportowych (hali) należy kierować się szeroko pojętą kulturą i etyką sportową.
  3. Obiekt (hala) jest czynny w ustalonych godzinach otwarcia oraz na podstawie złożonych zamówień.
  4. Do korzystania z hali uprawnione są osoby fizyczne i instytucje wynajmujące ją zgodnie z cennikiem, stanowiącym integralną część regulaminu. Na hali obowiązuje bezwzględny zakaz: spożywania posiłków, alkoholu, przebywania osób nietrzeźwych, palenia tytoniu, używania wulgarnych słów, wprowadzania zwierząt, jazdy rowerem, zaśmiecania, niszczenia nawierzchni hali oraz zachowań niezgodnych z zasadami współżycia społecznego.
  5. Jeżeli osoby rezerwujące korzystają z szatni i obiektów sanitarnych, zobowiązane są zostawić je w takim stanie, w jakim je zastały.
  6. W obiekcie nie znajdują się pojemniki na odpady/śmieci — rezerwujący zobowiązany jest zabrać je ze sobą.
  7. Na hali obowiązuje zachowanie porządku, czystości, spokoju i ciszy oraz podporządkowanie się decyzjom pracowników obsługi hali sportowej.
  8. Korzystający z kortu/boiska ma prawo wejść dokładnie o godzinie opłaconej i zobowiązany jest opuścić halę o godzinie zakończenia rezerwacji. Osoby przychodzące na halę nie powinny przebywać przy korcie/boisku wcześniej niż 5 minut przed rozpoczęciem gry, aby nie przeszkadzać grającym.
  9. Osoby, które zniszczą lub uszkodzą wyposażenie obiektu lub wypożyczony sprzęt, zobowiązane są do pokrycia kosztów naprawy lub zakupu nowego sprzętu, jeśli naprawa nie będzie możliwa.
  10. Osoba rezerwująca jest odpowiedzialna za współuczestników rezerwacji.
  11. Dzieci wchodzące na halę z osobą rezerwującą przebywają i są pod opieką oraz na odpowiedzialność osoby rezerwującej.
  12. Na hali obowiązuje obuwie sportowe z płaską podeszwą odpowiednie do gry w tenisa, piłkę halową lub koszykówkę oraz odpowiedni strój sportowy.
  13. Zarządzający oraz pracownicy hali nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie obiektu.
  14. Za zdarzenia losowe powstałe podczas użytkowania kortów, boisk, siłowni czy szatni Zarządzający nie ponosi odpowiedzialności. Korzystający korzystają z obiektu na własną odpowiedzialność.
  15. Wszyscy korzystający z obiektu i sprzętu zobowiązani są do użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem oraz podporządkowania się poleceniom obsługi obiektu, trenera lub instruktora.
  16. Zarządzający zastrzega sobie prawo do pierwszeństwa w dostępie do kortów na potrzeby Akademii, Klubów i ich trenerów.

 

II. REZERWACJE KORTÓW/BOISK

  1. Z kortów/boisk można korzystać po uprzednim ustaleniu terminu.
  2. Rezerwacja odbywa się telefonicznie, e-mailowo, przez Messenger lub poprzez rejestrację na portalu tenis4u.pl.
  3. Rezerwacja staje się wiążąca po otrzymaniu potwierdzenia.
  4. Rezygnację z terminu należy zgłosić najpóźniej 24 godziny przed jego rozpoczęciem. W przeciwnym razie należność za rezerwację wynosi 100% kosztu wynajmu zgodnie z cennikiem.
  5. Za rozliczenie rezerwacji odpowiada osoba, na którą ją dokonano.
  6. Termin odwołania dotyczy także rezerwacji na indywidualne gry z klubowym instruktorem.
  7. Rezerwacji mogą dokonywać wyłącznie osoby terminowo regulujące zobowiązania finansowe wobec Zarządzającego.
  8. Osoby zalegające z płatnościami nie mają prawa do gry i rezerwacji do momentu spłaty zobowiązań. Po 30 dniach zaległość kierowana będzie do windykacji na koszt dłużnika.
  9. Rezerwacje w dniu gry nie podlegają anulowaniu i są płatne.
  10. Po zakończonej grze należy „zasiatkować” korty i odsłonić kotary.
  11. Należy przestrzegać czasu wynajmu i nie przedłużać gry bez wcześniejszego uzgodnienia.
  12. W przypadku niekorzystnego układu rezerwacji Zarządzający może przenieść rezerwację na inny kort.
  13. W przypadku organizacji turnieju Zarządzający ma prawo odwołać rezerwacje.
  14. Zarządzający zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji bez podania przyczyny.

 

III. RODO 

  1. Administratorem danych osobowych jest ABJ electric Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia. Dane przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

 

IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

  1. Regulamin obowiązuje od 01.05.2025 r.
  2. Korzystający są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem i cennikiem oraz ich przestrzegania.
  3. Wejście na obiekt jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
  4. Zarządzający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.

Zarządzający

Abj electric Sp. z o.o.